Πρόγραμμα Ημερίδας 18.05.2013 στο Ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" με θέμα:
«STOP! στον σχολικό εκφοβισμό: 8 χρόνια έρευνας και παρεμβάσεων της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. - Προσανατολισμοί για το μέλλον»
Αίθουσα Ολομέλειας
GRANDE BALLROOM
|
Αίθουσα 1
GOLDEN
ROOM A
|
Αίθουσα 2 GOLDEN ROOM B
|
Αίθουσα 3
GOLDEN ROOM C
|
Aίθουσα 4
GOLDEN ROOM D
|
|||
Αίθουσες 2+3+4 συνενωμένες
|
|||||||
9:00-9:30
|
Προσέλευση
& Εγγραφές
|
||||||
9:30-10:00
|
Χαιρετισμοί
|
||||||
10:00-10:30
|
Εναρκτήρια ομιλία: “Ορίζοντας τον εκφοβισμό και η
δράση της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.”
Ιωάννης
Τσιάντης
|
||||||
10:30-10:45
|
Συζήτηση
|
||||||
10:45-11:20
|
Κεντρική ομιλία: «Δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για
ένα θετικό κλίμα για την ψυχοσυναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών
στο σχολείο» - Α’ μέρος
Birgitta
Kimber
|
||||||
11:20-11:50
|
Διάλειμμα
|
||||||
11:50-12:30
|
Κεντρική ομιλία: «Δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για
ένα θετικό κλίμα για την ψυχοσυναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών
στο σχολείο» - Β’ μέρος
|
||||||
12:30-14:00
|
Στρογγυλό
Τραπέζι Α:
«Αιτιολογικοί παράγοντες και επιπτώσεις του
εκφοβισμού»
Πρόεδρος:
Χάρης Ασημόπουλος
|
Εργαστήριο 1
«Συνεργασία
με γονείς: Τι πρέπει κανείς να έχει υπόψη για να μπορέσει να προσεγγίσει
γονείς, και ειδικότερα παιδιών με ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες»
(στα
αγγλικά)
(Birgitta
Kimber)
(35
άτομα)
|
Εργαστήριο 2
«Το όνομά
μου, ο ρυθμός μου: Μια μουσικοκινητική δραστηριότητα με αφορμή το βιβλίο
Μίλα, μη φοβάσαι: Τρεις ιστορίες για τη βία στο σχολείο»
(Αγγέλικα
Σλάβικ,
Ελένη
Λούρα)
(30
άτομα)
|
Εργαστήριο 3
«Εσύ κι
εγώ: Παιχνίδια γνωριμίας με φωτογραφικές μηχανές. Μια οπτική προσέγγιση των
σχέσεων.»
(Μαρία
Λεωνίδα)
(20
άτομα)
|
|||
12:30-12:50
|
«Ορισμός, μορφές και χαρακτηριστικά του
φαινομένου του εκφοβισμού» (Κωνσταντίνος Φύσσας)
|
||||||
12:50-13:10
|
«Προσεγγίζοντας συστημικά τον εκφοβισμό
και τη βία στο σχολείο: Πέρα από το δίπολο «θύτης»-«θύμα» (Βέρα Λάγγαρη)
|
||||||
13:10-13:30
|
«Ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων και οι
ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις του εκφοβισμού» (Αλίκη Γρηγοριάδου)
|
||||||
13:30-14:00
|
Συζήτηση
|
||||||
14:00-15:00
|
Διάλειμμα
μεσημεριανού γεύματος (δεν προσφέρεται)
|
||||||
15:00-16:30
|
Στρογγυλό
τραπέζι Β:
«Μιλώντας με τους γονείς: σκέψεις και
προτάσεις»
Πρόεδρος:
Θεολόγος Χατζηπέμου
|
Εργαστήριο 5
«Συνεργασία
με γονείς: Τι πρέπει κανείς να έχει υπόψη για να μπορέσει να προσεγγίσει
γονείς, και ειδικότερα παιδιών με ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες»
(στα
αγγλικά)
(Birgitta
Kimber)
(35
άτομα)
|
Στρογγυλό
τραπέζι Γ:
«Ηλεκτρονικός εκφοβισμός: Διαστάσεις του φαινομένου»
Πρόεδρος:
Ίων Μπεράτης
|
||||
15:00-15:20
|
Κατανοώντας τη σχέση
γονέα-εκπαιδευτικού και τη σημασία της επικοινωνίας τους για τα παιδιά
(Αθανάσιος Κανελλόπουλος)
|
15:00-15:20
|
«Ηλεκτρονικός εκφοβισμός: Ορισμός,
μορφές, επιδημιολογία» (Βασιλική Παπαγιαννοπούλου)
|
||||
15:20-15:30
|
Προσέγγιση και ευαισθητοποίηση για τον
σχολικό εκφοβισμό: Η οπτική του εκπαιδευτικού Ι (Κωνσταντίνα Μαθιού)
|
15:20-15:40
|
«Πώς να παρέμβω στον ηλεκτρονικό
εκφοβισμό; Επιπτώσεις και πρακτικές συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης, για
εκπαιδευτικούς και γονείς» (Θεώνη Αποστολοπούλου)
|
||||
15:30-15:50
|
Προσέγγιση και ευαισθητοποίηση για τον
σχολικό εκφοβισμό: Η οπτική του εκπαιδευτικού ΙΙ (Η. Γκαραβέλης, Π. Βαρουτά)
|
||||||
15:50-16:00
|
Προσέγγιση και ευαισθητοποίηση για τον
σχολικό εκφοβισμό: Η οπτική του γονέα (Μαρία Λεωνίδα)
|
15:40-16:00
|
Συζήτηση
|
||||
16:00-16:30
|
Συζήτηση με το κοινό
|
||||||
16:30-16:50
|
Διάλειμμα
καφέ (προσφέρεται)
|
||||||
16:50-17:45
|
Στρογγυλό
τραπέζι Δ:
«Ερευνητικά δεδομένα και Προοπτικές στο μέλλον»
Πρόεδρος:
Δημήτριος Τζίκας
Συζητητές:
Ίων Μπεράτης, Εύα-Μανόλια Συγγελάκη
|
||||||
16:50-17:10
|
Ερευνητικά δεδομένα για τον εκφοβισμό
από την Ελλάδα (Άννα Κοκκέβη)
|
||||||
17:10-17:30
|
Καλές πρακτικές: Παρουσίαση
Προγραμμάτων ΕΨΥΠΕ για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Άλκης-Κωνσταντίνος
Τσιάντης)
|
||||||
17:30-17:45
|
Συζήτηση
|
||||||
17:45-18:00
|
Ολομέλεια:
Συζήτηση – συμπεράσματα και χορήγηση βεβαιώσεων
|
||||||
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.